3 Haziran 2020 Çarşamba

Sigara Bırakmada Biorezonans ve Akupunktur

Çok gezen mi bilir çok okuyan mı bilir misali bir gün ayağımıza bir fok bulaşacak ama hadi hayırlısı... Neden mi böyle dedim, çünkü bir oraya bir buraya girip çıkarken bir sürü yeni şey öğreniyorum. Geçenlerde bir arkadaşım dudaklarına botox yaptırdı. Bana sende gel dedi, bende uzun zamandır merak ediyordum bu işler nasıl oluyor, sonuçlar nasıl olacak diye. Bursa'da bir klinikte yaptırdı, Dr. Fulden Küçük kliniğinde, şeker mi şeker bir doktor hanımefendi saolsunlar arkadaşımın biraz üst dudağı inceydi ve bunu epeydir sorun ediyordu. Dudaklarına botoks yaptırdı ve sonuçlar muhteşem oldu. Siz erkekler pek anlamazsınız ama bu dudak kadınlarda biraz takıntıdır.
Her neyse, arkadaşım botoks yaptırırken biz de haliyle bekleme salonunda beklerken sehpanın üzerinde olan bilgilendirme kağıtlarına bakıyoruz. Doktor hanımın kliniğinde sigara bırakma tedavileri de varmış. Biorezonans ve akupunktur kullanılarak sigara bıraktırma sağlanıyormuş, doktor hanım üstüne bir de aromaterapi ve fitoterapi uygulaması yaparak epey çıtayı Allahuekber dağlarına çıkarmış.
Biorezonans yöntemi çok ilginç geldi, sadece sigara bırakma değil, hemen hemen bir çok hastalıkta kullanılıyormuş. Yine ilginç ve ilk defa öğrendiğim bir şey oldu, Bach Çiçek Terapisi...
Var olan hastalıkların kökeninde duygu durum bozuklukları yatıyormuş ve bunlar tedavi edildiğinde hastalıklar da büyük ilerlemeler kaydediliyormuş. Teferruatı öğrenmek isterseniz doktor hanımın şu yazısına bakabilirsiniz.
Valla sonuca gelirsem, arkadaşım mı botoks yaptırdı yoksa ben mi tıp alanında ilerlemeler kaydettim bilemedim... Doktorumuzu takip etmek isterseniz kendisinin instagram hesabını koyuyorum, güzel paylaşımları bulunmakta... https://www.instagram.com/drfuldenkucuk/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Homeopati ile Tedavi Edilen Hastalıklar

 Homeopati ile tedavi edilen hastalıklar arasında yok yok desek yeridir.