26 Şubat 2020 Çarşamba

Ev Dekorasyonu İçin Öneriler

Ev dekorasyonu sanırım dünyada ki en zevkli işlerden birisi diyebiliriz. Yaşadığınız evi, bulduğunuz parçalarla bambaşka bir havaya sokuyor ve o bambaşka hava size yaşam enerjisi katıyor.
Eğer Dmax ekranlarında Drew'u izliyorsanız kendinizi bit bazarında bulmanız içten bile değil...
Ev dekorasyonu konusunda kişiler bağımsız takılabilmekte, kimi zaman evinizi Feng Shui kimi zaman retro, kimi zaman Osmanlı tarzında dekore edebilirsiniz. Tabi modern ev dekorasyonları da bu sıralar çokça popüler.
Benim herhangi bir tarzım yok, daha çok beğendiğim objeleri kullanarak bir kaç yerin havasını değiştirmeyi seviyorum. Bu ev dekorasyonu da biraz büyük ev gerektiriyor canımm :)))
Büyük evlerde oraya ne koyayım, buraya ne koyayım, 80 metre kare eve gelin bakalım neler koyacaksınız çok merak ediyorum.
Bu aralar sepetimde dekoratif şemsiye var, Lyn Home&Decor sitesinde gördüm...
Bu gördüğünüz dekoratif şemsiye, bali şemsiyesi olarakta tabir edilmekte, başka adları da var, masaüstü dekoratif şemsiye, dekoratif süs şemsiyesi gibi... Bu dekoratif şemsiyenin fiyatı 380 TL.
Benzerleri Yargıcı'da var ama onlar çok daha pahalı. Başka yerde de yok.
Mesela bu eskitme ahşap sehpa... Buna resmen bayıldım.... Sanki metal kısımlarına dokununca elinize paslı çivi batacak ve tetanoz aşısı olacakmışsınız gibi hissettirse de :) ben buna resmen bayıldım...
Bu renkli oturaklar da cıvıl cıvıl, insan bunlara oturmaya kıyamaz yahu...

Odunz internet sitesinde gördüğüm c sehpa... Bence oldukça faydalı ama iyi ölçüp biçmek gerekiyor, malum koltukların eni boyu biraz farklılık gösterebilir...
Beğendiğim ürünler buldukça bu sayfayı güncelleyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Homeopati ile Tedavi Edilen Hastalıklar

 Homeopati ile tedavi edilen hastalıklar arasında yok yok desek yeridir.